stopaminute

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 31 maj 2012 21:26

 

Av Julia - 31 maj 2012 16:35

 

SHORTS: Lindex

TOPP: Kappahl

SKOR: Skopunkten

TOPP: Gina

STRUMPOR: Lindex

KOFTA: Gina   

   

Av Julia - 30 maj 2012 19:02

Tjolahopp! Har nyss kommit hem från träningen!

Imorgon ska man ju till luleå och shoppa!

Lägger ut bilder sen på vad jag köpte.

Är så taggad, har sett en massa snygga kläder som jag vill ha! :D

Men tängte att jag gör ett collage (stavning?) med 2 bilder när jag knäpper dagens outfit :D

Ungefär som idag!

Men jag har nog fått med allt tror jag.

SES SEN!:D 

Av Julia - 30 maj 2012 15:50

 

Av Julia - 30 maj 2012 14:34

När livet sviker....


Kommentar: Du får bara mindre läsare om du deppar..-.-


Svar: Och? Stör det dig?



Av Julia - 29 maj 2012 20:30

Tolahopp! Idag har jag varit med Emma och Elli! <333

Vi hade sjukt roligt! <33

Skrattade hela tiden.!

Men hinner inte kadda upp dagens outfit idag! :/

Men har på mig det som jag har på headern.

Ett vitt linne med gula ränder, svarta tights, en kort blank jacka och jeansshorts.

En enkel outfit.

Men ja ska snart gå och göra läxan!-.-

Måste man ha läxa?

Men det var en vanlig dag för mig ungefär!^^

SES SEB!♥ 

Av Julia - 29 maj 2012 14:24

Hej. Kom på en grej. Har glömt att ladda upp dagens outfit i 4 dag!

Men kommer att göra dert idag LOVAR!

Men idag har vi haft slöjd. Är nästan klar med mina mjukisbyxor.

Har ju bara 1 gång kvar av slöjd!

Näh nu!!

Upptäkte att det haglar ute! ;C

I maj! Seriöst? -.-


Av Julia - 28 maj 2012 19:42

Var kvar på samma plats, men jag har kämpat och slitit. 

Jag vet att det blir bättre men det känns inte hitils.

Jag fasnar i tankar och försöker ta mig loss. 

När jag tänket på dagen, något hände mellan oss.

Men nu vet jag vars du står och jag behöver inte dig,

vi bröt av våra band och dom gick av på mitten.

Jag har kastat våra bilder jag har saknat och glömt. 

Att det var du och jag mot världen, som kämpat till döds.

Du högg mig i ryggen, vad var det som hände?

Ja menar du och jag, vi skulle jämt vara bästa vänner.

Du har förendrats så mycket, jag vet knapt vem du är.

Vart tog den personen vägen som alltid fanns där?

Jag tror du vet vem du är, du behöver inte säga namnet.

Du förlorade min tillit när du släppte min hand.

Och jag vet mycket väl att jag en dag kommer att le, 

men när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner.

När livet sviker är det bra att vara två.

Men ena halvan av mig slutade förså, 

att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar,

men jag glömmer dig mer för varje dag.

Men jag blev lämnad här, 

men som tack för hjälpen vi gick skilda vägar

gräppa tag i andras händer.

Jag försökte göra allt, men det var du som gjorde fel, 

löften om att bry sig som inte längre finns mer.

Var ärlig mot dig själv var det såhära det skulle bli?

isåfall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.

Du var en ängel för mig, så varför hände dehär?

ett misstag som förendrade allt, hela min värld.

Såklart jag vill vara vänner men du ser att det inte går,

för varje gång jag ser dig river du i gamla sår.

Du har inte sagt förlåt så jag kan inte ta emot och allt skit jag fick ta, 

du är fan inte värd det.

Vill du ha mig vid din sida får du börja med en sak,

ge tillbaka mitt liv för det var het som du stal,

alla mina minnen stannar kvar, på alla stunder vi har skrattat,

det var du och jag mot döden ville aldrig ha någon annan!

När livet sviker är det bra att vara två,

men ena halvan av mig slutade förstå,

att när en vän försvinnet finns det inte mycket kvar,

men jag glömmer dig mer för varje dag...



-

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar!♥

Presentation


Tjoo på er! Jullan här! Jag är en tjej som älskar att spela fotboll och blogga, dettta är mitt liv i text och bilder och jag fotar alla bilder med en Canon EOS 1100D.
Hoppas att ni stannar!
Tjohejj!^^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni villa se mer av på bloggen?
 Videoinlägg
 Bilder
 Tips
 Outfit
 Mera text
 Flera frågestunder
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards