stopaminute

Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 30 april 2012 22:02

Hej.

Sorry att jag inte har bloggat idag.

Men jag har varit med Hanna & Moa hela dagen.

Har hunnit att fota typ 2 bilder.

Men jag kommer inte att blogga imorgon för vi har cup.

Men nu ska jag gå och läsa en bok så man orkar upp imorgon ;)

Ses sen!♥

Av Julia - 29 april 2012 10:40

Hej.

Idag kommer jag nog inte att blogga så mycket för jag har massor att göra.

Men jag har just gjort denna bild.

INGEN FÅR TA DEN.

Men det var typ allt jag skulle säga.

Ses sen!♥ 

Av Julia - 28 april 2012 17:17

Hej på er!

Har just kommit hem från en super dag med några fina!♥

Men som jag sa kommer jag inte att blogga ikväll för att vi ska ha gäster.

Men jag ska blogga så mycket jag kan nu.

Hinner nog ett inlägg till efter detta.

Men det var allt för mig.

Ses sen!♥ 

Av Julia - 28 april 2012 09:35

Tjooo på er där hemma!  

Eller om ni nu är hemma ;)

Men snart ska jag på träning.

Sen ska jag gå ut och fota tror jag nog.

Men jag kommer inte att blogga ikväll för vi ska ha middag för min syrra har fyllt år.

På tisdag är det Team Sportia cup.

Så jag kommer nog att fota bucklan som vi förhoppnings vis vinner ;))

Men det var llt för mig.

Ses sen!♥

Av Julia - 27 april 2012 07:27

 
Tjaoo på er!

Idag har vi sovmorgon! Fett chill!

Men idag ska vi till badet med skolan och simma 150m bröstsim och 50m ryggsim.

Men men jag tänker det positivt, vi får sovmorgon!

Men sen finns det ju en hel del negativt också.

Som att vi har engelska förhör idag och matte prov.

Men det är ju fredag och snart helg! 

men det var allt för mig.

Ses sen!♥

Av Julia - 26 april 2012 19:16

       

Av Julia - 26 april 2012 17:50

Sorry att jag inte la upp bilderna jag fotade men dom blev inge bra så jag ska göra att nytt försök.

Men nu sittej jag och chattar med josse på fejjan!

Imorgon har vi sovmorgon! Fett chill!

Men men men men men men men men nu kommer jag inte på nåt mera att skriva ;O

 

Av Julia - 26 april 2012 17:44

 
Awww! Fett söt bild!<3 

-

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar!♥

Presentation


Tjoo på er! Jullan här! Jag är en tjej som älskar att spela fotboll och blogga, dettta är mitt liv i text och bilder och jag fotar alla bilder med en Canon EOS 1100D.
Hoppas att ni stannar!
Tjohejj!^^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni villa se mer av på bloggen?
 Videoinlägg
 Bilder
 Tips
 Outfit
 Mera text
 Flera frågestunder
 Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards